Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
سخت افزار

سونی فضای مورد نیاز برخی بازی‌های PS5 را اعلام کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سونی فضای مورد نیاز برخی از بازی‌های انحصاری خود را برای کنسول نسل نهمی PS5 اعلام کرد که ممکن است فکر خرید یک حافظه SSD جدید برای این کنسول یا حتی خرید Xbox Series X را در سر شما بیاندازد.

طبق اعلام وب سایت رسمی سونی بازی Spider-Man: Miles Morales به حداقل ۵۰ گیگابایت فضای خالی در هنگام نصب نیاز دارد. همچنین بازی Spider-Man: Miles Morales Ultimate که به همراه نسخه ریمستر بازی Spider-Man که برای PS4 عرضه شده بود است به ۱۰۵ گیگابایت فضای خالی احتیاج دارد. در نظر داشته باشید که PS5 با ۸۲۵ گیگابایت حافظه SSD عرضه خواهد شد و بازی Spider-Man: Miles Morales Ultimate با توجه به فضای مورد نیاز خود تقریبا ۱۳ درصد از فضای حافظه PS5 شما را اشغال خواهد کرد. از طرفی PS5 به شما این امکان را می‌دهد که قسمت‌هایی از هر بازی را نصب کنید؛ به عنوان مثال شما برای تجربه بازی Spider-Man: Miles Morales Ultimate نیازی به نصب ریمستر بازی Spider-Man PS4 نخواهید داشت.

بازی مورد انتظار Demon’s Souls که در رویداد هفته پیش معرفی شد به حداقل ۶۶ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد. این بازی با تریلر فوق‌العاده خود توجه بسیاری از مخاطبان را به خودش جلب کرده است و بسیاری از گیمرها مشتاق تجربه‌ی این بازی استثنایی هستند.

اگر حافظه‌ی ۸۲۵ گیگابایتی PS5 برای شما کمی کوچک است شما می‌توانید با خرید حافظه‌های SSD با سرعت خواندن 5.5GB/s فضای ذخیره‌سازی کنسول خود را افزایش دهید و از آن جایی که حافظه‌های SSD با مبلغی بالا به فروش می‌رسند شما باید آماده دیدن قیمت‌های نجومی این حافظه‌ها باشید. شما می‌توانید لیست SSDهای پیشنهادی Digital Foundry برای PS5 را از این لینک مطالعه کنید.

با این حال اعداد اعلام شده از سوی سونی نسبت به فضایی که بازی‌هایی مانند Call Of Duty: Modern Warfare در سیستم‌های بازیکنان اشغال کرده‌اند، بد به نظر نمی‌رسد اما در مقابل حافظه یک ترابایتی Xbox Series X حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

کنسول جدید سونی قرار است ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) عرضه شود.

منبع
EuroGamer

مرتضی گلستانی

کامپیوترها برای من بی‌جان نیستن؛ حرارتی که تولید می‌کنن و صدایی که ازشون درمیاد به من یادآوری می‌کنه که اون‌ها هم زنده هستن و حس دارن.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا